woensdag 7 mei 2014

Knutsel spaarpot

Goedemorgen,
 
sparen voor nieuwe Don en Daisy stempels, Creatables, Pretty paper blocs enz. doe ik voortaan in mijn nieuwe spaarpot.
Wie past daar nu niet beter in dan Daisy die aan haar tafeltje zit te knutselen!!
 
 
Er hoort nog een glasplaatje in maar die heb ik even weg gelaten voor de foto.
Daisy heb ik ingekleurd met Derwent Colousoft potloden.
 
Ik heb de volgende Marianne Design producten gebruikt:
 
Stempels DDS3340 ( Knutsel Daisy en 3343 (huiskamer)
Creatable LR0156 (Blaadjes) en LR0194 ( schaar)
 
Een hele gezellige dag vandaag,
 
Colinda


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ben alleen bang dat hij nooit vol komt, dan heb je alweer nieuwe mooie spulletjes gekocht haha.
    Liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt en wat een geweldig leuk idee!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee, en heel mooi gemaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee
    ziet er super uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.