vrijdag 4 april 2014

In de ban van vilt.

Ja, dat ben ik!
Met de Collectables van MD kan je goed vilt stansen.
Daarom ook maar vilten bloemen op mijn kaartje,
gestanst met Col1316 flower.
Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
 Pretty Paper bloc PK9091 springtime
CR1239 Passe-partout round en CR1212 Tags and tickets
 knipvel DDK3209
Papicolor kaartenkarton korenblauw 05
wolvilt, borduurgaren en een organza lintje

Vandaag ben ik te vinden op het Hobby Handig plein tijdens het Creaweekend in Rijswijk.
Ik zal jullie gelijk verklappen dat ik daar een demo geef met Collectables en vilt.
Allemaal een fijn weekend toegewenst, groetjes hennie.

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Hennie en leuk werken met vilt.
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Rijswijk...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Hennie! Het was gezellig vandaag op de beurs, veel dames bij ons aan tafel gehad. Tot morgen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.