donderdag 1 december 2011

Uitslag Candy

Het is tijd geworden om de uitslag van de candy bekend te maken.

Allereerst dank jullie wel voor de leuke berichtjes die jullie hebben geschreven!!

En dan nu de uitslag:

het winnende nummer is...........


nr 37 en dat is Mieke

Mieke haar reactie op het blog is:

leuk zeg deze candy ben meteen volger geworden en heb je op mijn blog gezet.
zo wordt mijn blog ook een beetje voller.

groetjes mieke.

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de blogcandy!

Stuur je don en daisy een mailtje met je adresgegevens?
Dan komt de blogcandy zo snel mogelijk naar je toe!

4 opmerkingen:

  1. mieke van harte en jullie bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal te gek zeg dat ik gewonnen heb.
    ik deed nog wel voor de eerste keer mee met een candy en dan nog winnen ook.
    nooit gedacht.
    iedereen bedankt en het emailtje heb ik verstuurd.
    groetjes mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb mijn candy net binnen.
    helemaal te gek.
    het boek van don en daisy is ook prachtig,
    er staan zoveel leuke voorbeelden in.
    en de patronen die er in staan zijn erg leuk.
    nogmaals heel erg bedankt.
    groetjes mieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.